چگونه می توانید از درمان کامل از نفروپاتی IgA در به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان هایی می تواند بیماران IgA نفروپاتی دست آوردن درمان کامل به طور طبیعی؟ نفروپاتی IgA در نیز به برگر نامیده می شود. به عنوان یک بیماری گلومرولی اولیه نفروپاتی IgA در می تواند به نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت، در حالی که برخی از بیماران ممکن است در واقع بهبودی کامل دست یابد و نارسایی کلیه ندارد.

سیر نفروپاتی IgA در

درباره 4٪ تا 20٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در رسیدن به بهبودی کامل ممکن است خود به خود، در حالی که 1٪ ~ 2٪ از موارد نارسایی کلیه در هر سال می شود. با توجه به بررسی زندگی، نشان دادن میزان بقای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در کلیه ها به مدت 10 سال 80٪ ~ 90٪ است و 35٪ از بیماران در نهایت اورمی داشته باشد.

عواملی که نشان می دهد پیش آگهی ضعیف شامل نارسایی کلیه، پروتئین 1.5 گرم / د، فشار خون بالا، و غیره.

چگونه به بهبود درمان کامل برای بیماران نفروپاتی IgA در؟

درمان باید قادر به تحمل عوامل فوق، حذف رسوبات و IgA تنظیم سیستم ایمنی بدن و آسیب سلول های کلیه می شود. به نظر از این، به روش های زیر مفید می باشد.

1. داروها صحیح: بسیاری از داروها، هر دو طب غربی و طب چینی می تواند کمک به حل پروتئینوری، فشار خون بالا و هماچوری. اگر شما هر گونه علائم نفروپاتی IgA در، دکتر یا دکتر خود را آنلاین به طور مستقیم بگویم زود هنگام و به طور موثر کنترل می شود.

2 سلول های بنیادی: سلول های بنیادی برای ایجاد بیماری کلیوی ناشی از سپرده از کمپلکسهای ایمنی و اختلالات سیستم ایمنی شکل گرفت. با کمک روش های مختلف از خون تصفیه و طب چینی، این درمان می تواند کمک به پاک کردن محیط داخلی، حذف کمپلکسهای ایمنی، بازسازی ساختار کلیه و جلوگیری از عود نفروپاتی IgA در موثر است.

علاوه بر درمان های پزشکی، برنامه رژیم غذایی درست و سبک زندگی سالم نیز بسیار مهم است به بهبود پیش آگهی بیماران. اگر شما یک برنامه رژیم غذایی و یا درمان موثر کلیه دوستانه، شما می توانید گزارش آزمون، شرح بیماری و یا بیماری kidney-support@hotmail.com فرم زیر خود را ارسال. کارشناسان کلیه پیشنهادات اینجا آزادانه را.

http://enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/1570.html

 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، درمان نفروپاتی IgA سلول های بنیادی ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: